Voorbereidingen zijn in volle gang!! - Reisverslag uit Ranst, België van Stijn en Kim - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn in volle gang!! - Reisverslag uit Ranst, België van Stijn en Kim - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn in volle gang!!

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Kim

04 Januari 2015 | België, Ranst

Joehoeee! Ons tripke begint volgende week!!!!

Wat begon als een reisje plannen naar Nieuw Zeeland is nu een ticket around the world :-) De laatste week werken, de spullen gepakt en het wordt tijd om met iedereen een'totziens-vliegwel'-borrel te houden . De tickets liggen al veel te lang naar ons te roepen! Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover....

Voor iedereen die benieuwd is naar onze route:
Als eerst landen we in Bangkok, vanuit daar trekken we door Cambodja naar Vietnam en weer terug. De planning is om hier een maand over te doen. Vanuit Bangkok vliegen we dan weer richting Sydney voor 2 dagen. Waarna we doorvliegen naar Christchurch. Hier begint ons Kiwi avontuur met de campervan door heel Nieuw Zeeland. Na 6 weken vliegen we vanuit Auckland naar Santiago! Via het noordelijke puntje van Chili naar Bolivia, Peru en Ecuador. Onze terug reis gaat via Sao Paulo eind juni.

Aangezien wij alleen op de dagen van aankomst de slaapplaatsen boeken en verder de Lonely planet onze beste vriend is, zal de rest een grote verrassing zijn. We schrijven regelmatig een stukje over onze avonturen op dit blog. Meld je aan of stuur je mailadres door naar Stijn of mij dan ontvang je automatisch de update!!!

Leuk om de meeste van jullie deze week nog te zien, wij zien de rest over een half jaar weer!!

See you later amigosss!

• 05 Januari 2015 - 07:11

Jenny Timmers:

Goedemorgen Kim,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2015. Jullie beginnen dit jaar in ieder geval goed. Ik wens jullie dan ook heel veel mooie momenten tijdens jullie reis.

Groetjes Jenny

• 05 Januari 2015 - 08:09

Heidi Arts:

Goedemorgen Kim

Ik heb geen afscheid meer meer van je kunnen nemen. Ik wens jou heel veel plezier en heel veel mooie momenten tijdens jullie geweldige reis

Groetjes Heidi

• 11 Januari 2015 - 10:34

Joke De Beuse:

Hallo Kim en Stein,

Wij, Ruud en Joke, wensen jullie heel veel plezier met het maken van deze reis. Doe voorzichtig maar vooral geniet ervan!

Groetjes Joke

Stijn en Kim

Joehoeee het is eindelijk zover! Ons tripke begint op dinsdag 13 januari!!!! Wat begon als een reisje naar Nieuw Zeeland werd een ticket around the world :-) Dit ticket ligt al even klaar, de spullen zijn verzameld en wij staan te trappelen om te mogen inchecken. Als eerst landen we in Bangkok, vanuit daar trekken we door Cambodja naar Vietnam en weer terug. De planning is om hier een maand over te doen. Vanuit Bangkok vliegen we dan weer richting Sydney voor 2 dagen. Waarna we doorvliegen naar Christchurch. Hier begint ons Kiwi avontuur met de campervan door heel Nieuw Zeeland. Na 6 weken vliegen we vanuit Auckland naar Santiago! Via het noordelijke puntje van Chili naar Bolivia, Peru en Ecuador. Volg onze avonturen via dit blog en we plaatsen er de leukste foto's bij! :) Liefs xxxx Stijn en Kim

Actief sinds 22 Dec. 2014